2009. december 30., szerda

24 hetes ultrahang

Borzalmasan le vagyok maradva a naplóval. De képekben megvannak örökítve a fontosabb események. :) Így folytatom ahol abba hagytam, és remélem, hogy utolérem magam. Persze így rövidebb lesz a napló, de a lényeg, hogy a fontosabb események azért benne lesznek. :)

A terhességgel semmi problémám nem volt. Jól éreztem magam, persze az idő múlásával a mozgás egyre nehezebb lett, de Ákos jó baba volt odabenn, és nem okozott nekem sok kellemetlenséget.

A 24. héten voltunk újabb ultrahangon. Június 17-én a 4D Genesisben. Mivel ahol először voltunk elköltözött.

Mivel Ákos nagyon el volt bújva a méhlepényben, így nem sikerült túl jó képeket készíteni, de így is boldogok voltunk, hiszen láthattuk mosolyogni, és ásítani. :)

Attilának is nagyon tetszett. Bár őt nem sokáig kötötte le, hogy láthatja a kistesót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése