2010. február 27., szombat

Fordulás

Február 15-e nagy meglepetéseket tartogatott számunkra. Apa már aggódott, hogy mikor fog a kisebbik fia átfordulni. Ez a nap is eljött. Egy újabb lépés a világ felfedezésében. Ákos átfordult. Illetve átfordult volna, ha a játékaiban nem akad fönn. Hasról fordult hátra, és alatta voltak a játékai, amikor oda néztem. De kihúztam, és meg is volt a fordulat. Aztán vissza fordítottam, hogy biztosak lehessünk benne, hogy forgolódik már. Ő meg meg is mutatta, hogy ez nem csak véletlen volt. Még egy párszor megismételte apa szeme láttára is.

Sajnos videófelvételt nem tudtam készíteni róla, mert egy idő után elfáradt, és már csak hason feküdt inkább. Ez a felvétel itt látható.

Ez után este fürdés előtt lent hagytam megint a szőnyegen játszani. Illetve már félig már legurult róla, de amikor jöttem érte, hogy viszem a fürdőbe, már megint átfordult hasra, és így tovább gurult a szőnyegre. Nagyon élvezte az új helyszínt. Jól megvizsgálta a szőnyeget.

Emellett rengeteget fejlődött a kézkorodinációs képessége is. Már biztosabban megfogja a tárgyakat. Mára már egyértelműen használja a kezét. És "nagy elkeseredés" volt abból is, hogy nem nézegeti kifejezettem a kezecskéit. Nos, pár napja ezt is bemutatta. Előszeretettel kulcsolja össze a kis kezeit. Annyira édes olyankor, ahogy nézi az egymásba font ujjacskáit.

Egyszóvel rengeteget fejlődik mostanában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése