2010. február 15., hétfő

Négy hónapos

Ákos négy hónapos lett. El sem hiszem, hogy repül az idő.

Napról napra egyre ügyesebben használja a kezeit. Tudatosan nyúl a tárgyakért, nézegeti őket. A kezeit kifejezetten nem nézegette, de amit a kezébe vesz, azt jól megvizsgálja.Hangosan gőgicsél, kiabál és sikítozik, ha épp egyedül érzi magát. Sokszor nehéz eldönteni, hogy csak azért kiabál, mert játszik a hangjával, vagy azért, mert valami gondja van.

Január 26-án voltunk tanácsadáson. Akkor 6000g-nak mérték. Én itthon lemértem 62 cm volt a hossza.

Fogai még nincsenek. Bár ömlik a nyála, és mindent töm a szájába, de még nem látszik semmi. Viszont fog nélkül senki sem maradt. így biztos vagyok benne, hogy megindult valami, csak nem láthatjuk még.

Másnap megkapta a 4 hónapos oltást is. Szegénykémet nagyon sajnáltam. De ő csak épp egy kis nyekergéssel jelezte, hogy ez azért nem a legkellemesebb dolog, De egyébként nem sírt. El sem akartam hinni.

Sajnos az oltás után bizony belázasodott, de egy kúppal, és másnap Nurofennel sikerült lenyomni a lázát. És amint a láza nem vol, nyugodt és alvós baba lett.

Pár kép a négyhónaposunkról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése