2010. május 16., vasárnap

Április

Most, hogy a márciusi hónap történéseit lezártuk, rátérhetünk az áprilisra.

Mivel eljött a jó idő is. Egyre gyakrabban mozdulunk ki. És eljött a gyakori fórumtalik ideje is.
Egyre többször futunk össze Minával és Zolikával, Kabócával és Gergővel. Mutatunk pár képet. Álatlában a bevásárlóközpontokat járjuk. Játszóházban letelepedünk a babákkal, majd az ikeában eszünk egy kis sütit, és jókat beszélgetünk amíg a gyerekek elvannak.
Szerencsére ott több helyen is lehet etetni és pelenkázni a piciket. :) És még biopiac is van a közelben, amit még nem néztünk meg, de úgy tervezem, hogy a bébiételnek valót onnan szerzem majd be.

Közben húsvétra lementünk a papáékhoz Baracskára. Attila nagyon élvezte, hogy kint lehetett, megint volt tyúkozás. Ákosnak már annyira nem tetszett, hogy kiságyba volt zárva. De túl élte. Én meg közben tojásokat írhattam. Jól éreztük magunkat. Apa is velünk volt.
Viszont amikor haza értünk Ákos nagyon boldogan mászott. Egy órán keresztül szó nélkül elkúszogatott mindenfele. Élvezte a szabadságot. :)

Voltunk mamánál is tatánál is utána. Mamával és Norbival még múzeumban is jártunk. Sőt Katával jártunk a Mezőgazdasági Múzeumban is. Nagyon ügyesen sétált Attila végig, és megnézett mindent. Nagyon tetszett az is neki. Gondoltam a SZépművészeti is tetszeni fog neki. Hát sajnos tévedtem. Nagyon nem tetszett most neki, hogy csak képek vannak. Gyakorlatilag a múmiák után már semmit sem akart megnézni.

Tatával meg cirkuszban voltunk. Attilának nagyon tetszett. Bár voltunk a Nagycirkuszban, és azok után nem értettem, hogy tetszhetett ez neki. De gyerekként én is szerettem a vándorcirkuszokat.  :) Nekünk nem nagyon tetszett a rövid és igen egyszerű műsor.

Ákos nagyon ügyesen eszik. A kezdeti nehezebb napok után azt kell mondjam, most már mindenevő. Már háromszor kap kanalasat egy nap. Tízóraira kap valami gyümölcsöt, kettő körül ebédel főzeléket sokszor husival, és este fürdés után kap már gabonapépet gyümölccsel. Gyakorlatilag mindent megeszik, bár van ami nem annyira ízlik neki. :) Videó az evészetről . És itt meg az új tudománya volt akkor, amikor már jól lakott elkezdett brrrrűűűűűzni. :D Nagyon élveztem. :D :S

Papáékkal voltunk Szt György napi állatkihajtáson is. Nagyon élvezték a gyerekek. Attila Sacival elvolt, Zsoltika elszórakoztatta őket. Ákos a babakocsiban védve volt a napsütéstől. Nagyon tetszett neki a zötykölődős terep és a friss levegő. Nekem is nagyon tetszett. Finomat ettünk, friss levegő, szép pacik, jó emberek... Sajnos leégtem rendesen, mert nagyon jó idő volt, és semmi árnyék, de jó nap volt. Képek beszéljenek most:

Másnap meg volt nálunk Snake, Attila leendő keresztapja. :) Szegényt műttötték nem régen, és még mindig nincs meggyógyulva. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése