2010. május 16., vasárnap

Május 1-jétől

Elsején majális volt. Kata pénteken délután jött és itt aludt, mert mozizás volt betervezve. Sajnos az nem jött össze, vasárnapra áttolódott, apával elmehettek moziba.
Szombaton mentünk a szigetre majálisozni. Vasárnap is ott voltunk mozizás után. A képek meséljenek:

Múlt héten hétvégén megint lent voltunk a papáéknál. Katának István pont hozott egy nyuszikát, így Attila nyuszizhatott. Másnap meg a Zsoltikával repülőztek, ijjászkodtak, játszottak. Zsoltika egy nagy gyerek. Attila nagyon élvezte. Mi is jól éreztük magunkat Ákossal. Ákos babakocsiban volt, így jobban tetszett neki.

Szombaton főzés volt, amit végül a fiúk kiviteleztek. Végülis a bográcsozás férfi munka. :D  Mi meg bevásároltunk addig. Én is ostoroztam kicsit. Nem sok kép készült, de itt van pár.

Este már haza is jöttünk Zsoltikával. Nagyon későn értünk haza, de jó volt így, mert vasárnap már mentünk is moziba és egy mini klántalira a fiúkkal. Végül csak Snake és Dzandzsee jött el. De így is jól éreztük magunkat. Szegény Viperről kiderült, hogy baleset érte amikor készült a találkozóra, ezért nem tudott eljönni. :( De majd a legközelebbire. :)

Amíg a fiúk moziztak, én Ákossal és a barátnőmmel, Gabival sétálgattam boltról boltra.
Beszereztem Ákosnak egy napszemcsit, és egy kissapkát, hogy a fehéren kívül legyen még egy neki. Ha az egyik koszos lenne, legyen másik.

És nagy szerencsémre találtam Baby Rockstar cumilánot neki. Bár cumit még mindig vadászom. Itt nem lehet kapni. Németországból hozatok kettőt a húgommal. A film után meg jót ettünk és beszélgettünk a srácokkal. :) És még masszíroztatás is belefért. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése