2011. október 24., hétfő

Nyaralás (Őszölés) 2011

Az ágy
Bizony, már elkezdődött az ovi, amikor sor került az idei nyaralásra. De nagyon jó volt így, hiszen nem volt túl meleg. Rossz időnk sem volt csak az első két napon. És a szállás egy részét Gábor főnöke állta ajándékként. :)) Ugye, hogy milyen kedves főnöke van Gábornak.. :) A másik része, hogy luxus lakosztályban lehettünk, az én szülinapi ajándékom volt. :)
Hát íme a szobánk.

A kád
Megint vonattal utaztunk. A Keleti pályaudvarról indultunk. Íme milyen szép is a Keleti:
Az utazás elég gyorsan és jól telt, mígnem be nem érkeztünk Sopronba, és az állomástól 2 kilóméterre járhattunk, mikor nagy fékezés, vonat megáll, valaki a vonatunk elé ugrott... Szerencsére túlélte egyben az illető, és már rég ellátták a kórházban, mire mi tovább indulhattunk...

Közben az idő is elszomorodott, egész estig esett. De nem is terveztük, hogy kimozdulunk a szállodából. :) Másnap a nagy szél fogadott minket. Megtudtuk, hogy Sopron pont egy szélcsatornában fekszik, és gyakorlatilag a helyiek hozzá vannak szokva az ilyen időjáráshoz. Közben beszereztünk Ákosnak egy esernyőkocsit, hogy könnyebben tudjunk mozogni, ha városnézésre megyünk.
A zenélő szökőkút háttérben a soproni színház

Szerdán viszont már nagyon szép időnk volt, és végre egy helyi ismerősünk (Dávid, alias Garfield) segítségével bejutottunk, és körülnéztünk a városban is.

Már azóta szeretem Sopront, mióta sok-sok évvel ezelőtt meccsre mentünk oda, és a városban sétálgattunk. Gyönyörű, hangulatos város. Sajnos múzeumokban nem jártunk, de a központban nagyokat sétáltunk. Megcsodáltuk a zenélő szökőkutat. Ez a gyerekeknek is nagyon tetszett. Megkóstoltuk a második legjobb soproni fagyikat is. 3 pultból lehetett válogatni a különböző nyalánkságok közül. Nem csalódtunk, valóban nagyon finom volt a fagyi.
Ettünk békát is, Attila nagy örömére.
És rengeteget sétáltunk. Attila nagy bánatára. :D
Séta

Itt már apa nyakában

A békacomb evő

És játszótéren is voltunk :)

Itt már a szálloda játszóterén játszadoztak:

Sakkozás

A szálloda medencéjét is többször kipróbáltuk. Sőt Gábor nagyon megszerette a szaunát is. :)

Nagy szerencsénkre hétvégére oldtimer autóverseny volt Sopronban és Ausztriában. Így csodaszép autókat is megcsodálhattunk, hiszen a sofőrök a szállodában szálltak meg.