2011. október 24., hétfő

Nyaralás (Őszölés) 2011 folytatás

Az én legboldogabb, legkedvencebb napom egyértelműen az erdős kirándulós napunk volt.
Kullancsok ellen már már pánikszerűen felvértezve indultunk neki egy kis túrának. Interneten megnéztük a turista utakat, a legkönnyebbet kiválasztva elindultunk. 8 km-nek indult, és a végcélnak azt hittük, hogy a Károly kilátó volt megjelölve. Valójában körülbelül az út egyharmadánál volt a kilátó, és nem is ahhoz az útvonalhoz tartozik, de mi megtaláltuk. :D
Attila nem nagyon nyafizott. Ákos sokat sétált, de mivel alvás időben benne voltunk, mei-taiban is sokat volt. A vissza úton végig. Persze nem aludt. :D
Imádom az erdőt, és szerintem a képeket látva nem is csoda. Csodálatos. Én szinte el sem fáradtam. Csak mikor már leültünk a szobánkban. :D

A képek:

Kezdeti lelkesedés

Egyszerűen gyönyörű

Pénteken megnéztük a híres neves Taródi (Bolond) várat.
Nagyon tetszett már Attila is nagyon lelkes volt. Gyalog mentünk fel, de egy szó sem volt.

Maga a vár gyönyörű. És elképesztő, hogy mire képes egyetlen ember, némi segítséggel, ha nagyon szeretne valamit. :)

A vár után újra a városban sétáltunk, és a nap végén megnéztük a beérkező oltimereket, és Ferrarikat.