2011. október 23., vasárnap

Esküvő

Nagy fiaimmal esküvőn voltam. Legjobb barátnőm ment férjhez. :)
Nagyon szép volt. A ruháját saját maga varrta, szóval le a kalappal előtte.
Nagyon jól éreztük magunkat. Sajnos Gábor koncertezett, így Kata jött el velünk. Hogy mégse legyek egyedül a gyerekekkel.
Viszont kisebb gondok adódtak az öltözködésnél, mert orvul elvadászta előlem a kedvenc szoknyámat. :D Így nekem csak a másik jutott. (A ruha keresési kálváriámról csak annyit, hogy 2 teljes napig keresgéltem ruhákat, de nem találtam. Végül az esküvő után pár nappal Gabival a majdnem tökéletes ruciba botlottunk bele... :S Már nem vettem meg...) Így hát saját ruhatáramból kellett válogatni. És mivel nem egy hagyományos esküvőről volt szó, erre az összeállításra esett a választás. Na és persze drága anyósomnak is adni kellett ruhát. :D

A fiúk jól érezték magukat.
Attila volt a gyűrűvivő. Bár nagyon ellenkezett eleinte a szerep ellen, de végül csak sikerült egy kis csellel rávenni a feladatra. Nagyon büszke volt magára. :)
Gyerekek az éttermet átrendezték. Eszegettek is, persze módjával, de szerencsére nagyon élvezték ők is. :)
De jöjjenek csak a beszédes képek.
A gyűrűvivő

A koszorúslányok



A legifjabb kapta el a csokrot :D

Az ifjú pár :)

Mogyoróóóó!!!!

Mire abba hagyták, az egész bejárat mogyoróval volt szórva...

A bagós társaság

Ákoska

Judit és Ákos

Csenge és Attila

Kata (itt nem látszik a szoknyám rajta...)

Ákos eszik

Csókot!

Gabi és Peti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése