2011. november 23., szerda

Halloween

El is felejtettem. Hogy kimaradt. A Mindenszentek ünnepe. Nem szeretem az amerikai ünnepeket. Eszem ágában nem állt volna megtartani. De akinek gyereke van az tudja, hogy nem úgy van az ám, ahogy ő azt tervezte. :D

Sajnos ma már annyi minden van a boltokban, ami felhívja rá a gyerekek figyelmét, hogy nem lehet nem megtartani. A mesékben, filmekben is folyamatosan erről van szó. Utána olvastam, és egyre inkább megtetszik nekem is az ünneplés eme formája. A tök és a szörny, boszi, vámpír jelmezek ellen sincs semmi kifogásom.

Idén nem volt buli, nem volt jelmez. Volt egy pókhálónk az ajtón, ami nem lett lefényképezve. Egy koponyás terítőnk az asztalon, egy töklámpásunk. Minden évben egyre ügyesebb leszek a faragással. :D És sütöttem pár rémsütit is. Attila és Ákos is nagyon örült. Ákos leginkább a csokis sütinek meg a lámpásnak. Attila meg a lámpásnak és magának a ténynek, hogy halloweenezünk. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése