2011. január 15., szombat

Szilveszter

 A szilveszter végül klántali lett és Csabi, de már lassan ő is klántag, igaz még csak nem is CS-zik, de már mindenkit ismer, aki fontos... :D Nagyon jó volt a buli. Attila és Ákos is jól érezték magukat. Kevesebb volt a nyafizás is. Bár még mindig betegség és fogzás, de jobb kedve volt ÁKosnak is mindenképp. Na nem is nagyon akarta senki piszkálgatni, így könnyen nyugiban volt. :) Sajnos viszont a déli alvás kimardt, aztán délután alig tudott aludni, mert már 4-kor petárdáztak lent.  Azt hittem, felrobbanok, amikor felébredt rá. De később aludt azért egy-két órácskát, így ő is kihúzta éjfélig. :) Én jól éreztem magam, remélem, a fiúk is. :D Volt nagy karaokezás és xbox gitározás. :D A karaoke volt a legjobb.  Ennyi bárhang egy helyen nem igen található meg sok helyen. :D Na jó annyira nem volt szörnyű, és Ákosnak is nagyon tetszett, hogy zenét hallhatott. :D
A pezsgőből Ákos nem akart inni. Attilának meg nagyon nem ízlett az almás kölyökpezsgő, így az a mosogatóban végezte, de azért a poharat megfogták, és koccintottak. :D
Nem sokkal éjfél után a nagyfiúk kimentek szivarozni, én meg kihasználtam a csendet, és Ákost sikeresen elaltattam. Attila még nem akart természetesen aludni. A virslizés után pókerezni kezdtünk. Az első kört majdnem én nyertem. Árpival maradtunk ketten és már nagyon rég óta játszottunk, végül, hogy a többiek ne részegedjenek le, amikor Árpi all in-t mondott, akkor én is, és döntött a szerencse, hát nem az én javamra, bár ezt az elmúlt évben megszoktam már. :S
Végül nekem akkor jött el a lefekvés ideje, mikor egyik kedves barátunk már nem tudott halkan beszélni. :D Pedig nem egyszer szóltunk neki, nem csak én, de észre sem vette. De a lényeg, hogy jól érezte magát, én meg amúgy is aludni kellett menjek, mert reggel közel volt nagyon. Akkor volt hajnali 3-4 óra. Többiek még sokáig fent voltak, de nem akarom tudni, hogy mit is csináltak ez idő alatt :D












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése