2011. július 10., vasárnap

Attila fogzik

Bizony bizony. Újabb fogakat hullajtott ki Attila. És pár nap múlva már meg is jelentek alatta a csontfogak. :) Először alul esett ki a jobb2-es, aztán felül a bal egyes. De mozog az alsó bal 2-es és a felső jobb egyes is. :) Egy hét telt el kb a két fog kiesése között, és már mindkét helyen megjelentek az igazi fogak. A felső már aznap látszott, amikor kihúzta magának a fogát, de két nappal később már egyértelművé vált, hogy az ott valóban a foga. Szóval hihetetlenül belehúzott ő is a fogzásba.

Természetesen a fogtündér megint jutalmazta a fogakat, a rossz fogat fele annyi pénzzel. De már tekintélyes összeg gyűlt össze a pénztárcájában, és mivel én nem akartam megvenni neki egy játékot, így a saját pénzét költötte rá.

Nagyon boldog volt, mikor kifizette a saját pénzéből. :) És pont akkor történt, hogy kevesebb pénzt vittem le vásárláshoz, mint kellett volna, tőle kértem kölcsön. Boldog volt, hogy segíthetett, és mondta, hogy "Áááá nem kell visszaadnod anya!". Hát én megkönnyeztem komolyan. Természetesen amint felértem, beraktam a kölcsön kért pénzt a pénztárcájába, de ezt sosem fogom elfelejteni. Annyira aranyos, annyira kedves volt. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése