2011. július 27., szerda

Múlt héten

A múlt hetünk elég mozgalmas volt. Viper (Rooooooooland) barátunk feljött hozzánk szerdán. Úgy volt, vasárnapig boldogít minket, de sajnos péntek este csak haza kellett mennie. Így ő kimaradta a mozizós kis klántaliról. Sajnos nem tudtunk menni sehová, hiszen bejött ez a nagyon esős idő, így kockulás volt a program.

Szombaton moziban voltunk apa kinn maradt Ákossal, és én meg bemenetem Attilával. Már nagyon vártam a Harry Potter befejező részét. Több klántaggal egyetemben. És nagyon tetszett szerintem talán ez adja vissza leginkább a könyv hangulatát. Bár a  könyv még mindig klasszisokkal jobb... Mozi után még vacsoráztunk és beszélgettünk a fiúkkal. Balu is elhozta két fiát, így végre őket is megismerhettük. :)
Annyira örültem neki, hogy amikor vége lett a filmnek, láttam, hogy apa és Joker játszanak Ákossal. Ákos nem is vette észre, hogy én nem vagyok ott, illetve nem hiányolt. És ez annyira nagyon jó érzés. Örült, hogy apával lehetett.
Csabi, Ákos keresztapucija, viszont nálunk aludt. Illetve megint csak kockulással folytattuk persze, amikor a gyerekek már aludtak. :D Megmutattuk neki, hogy mi mivel szoktunk játszani. Azt hiszem, hogy még nem érzett igazán rá az ízére, de tetszett neki úgy gondolom. :D
Tehát a múlt hét sem telt el program nélkül, csak képek nem készültek. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése