2012. március 10., szombat

Influenza

A játszóházas tali után egy nappal Ákos köhögni kezdett. Estére alacsonyabb láza, hőemelkedése lett. A hétvégét alig vártam, hogy elteljen, egész végig estére belázasodott, köhögött. Adtam neki c vitamint és köptetőt, de vártam, hogy a mi doktornéninkhez mehessünk. Ügyeletre nem akartam levinni, hiszen ott mindig nagyon sok gyógyszert írnak fel, néha feleslegesen is.
Hétfőn aztán beigazolódott, hogy valójában vírus, a lázcsillapításon köptetésen kívül más teendő nincs. Majd elmúlik.
Még hétfőn lázas volt, aztán egyre jobban lett. Most már csak a köhögés van meg, meg egy kis orrfolyás, de szerencsére a kedve jó, láza nincs, étvágya szuper...
Viszont pénteken délben hívtak az oviból, hogy Attila rosszul érzi magát, rázza a hideg, és valószínűleg láza van. Mire leértem, mondták, hogy lázat mértek nála. Rögtön haza hoztam, és itthon aludt egyet miután kapott lázcsillapítót. Bár magas láza nem volt, de fájt a feje, és nem szerettem volna, ha szenved. Délután valamivel jobban volt, éjjel megint láza lett, de nem magas. Nem kapott semmit. Remélem, azzal, hogy nem nyomom le a hőemelkedését csak segítek neki. Most megint fájt a feje, így kapott rá gyógyszert. Már alszik is. :)
Éjjel sajnos hányt is. De ma evett délben rendesen, és nem hányt azóta sem. Remélem, hogy már nem is fog.
Közben én is rosszabbul vagyok. Bár már szerda körül elkezdett fájni a torkom, aztán azt hittem ennyivel meg is úszom, de most már kicsit rosszabbul vagyok, de még tartom magam. Nem hagyom, hogy legyőzzön a betegség. :)

Hoztam egy képet, így aludtak egyik este. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése