2012. április 10., kedd

Húsvét

A húsvétot papáéknál töltöttük.

Gábor szombaton még koncertezett, ezért csak vasárnap délután indultunk. De már ott ebédeltünk. :)
Autóval mentünk megint, Ákos elég gyorsan elaludt, Attila viszont egy kis szundikálást leszámítva fent volt. Ebéd után, beszélgettünk, játszottunk..

Este annyira belejöttünk a vicces videó nézésbe, hogy nagyon későn feküdtünk le. Ákos is elég sokáig fent volt. Így én 9-kor keltem, de Ákos még egyedül aludt fent egy órát. Engem Attila rögtön reggel meglocsolt. :) Elmondott egy verset, azt hittem, valami locsoló verset tanult az oviban, erre kiderült, hogy a Nyuszi ül a fűben kezdetű kis éneket mondja el versben. :)) Annyira édes volt, annyira zabálni való. :)) Én csak olvadoztam. :)


Ákos ébredés után nagyon kétségbe volt esve, hogy hol van anya. Rohantam is fel hozzá, és gyorsan megnyugodott. Megreggeliztünk, és elkészültünk, majd megindultunk locsolni. Igazából én nem kellett volna menjek, de Ákos nélkülem ki nem teszi a lábát sehonnan.. :)





















Átmentünk Gábor nővéréékhez locsolkodni. Ákost nem hozta lázba ez a locsolkodás dolog. Annál inkább egy autó. :D Attila annyira meg volt illetődve, hogy csak vigyorgott. :D


























Meglocsolták a lányokat, akik szintén le voltak fagyva, csak mosolyogtak, és gyakorlatilag megfigyeltek. :) Egy szó el nem hagyta a szájukat, amíg ott voltunk, és csak a vége felé kezdtek el közeledni. :)
 
Ákosnak tetszettek a lányok, megtanulta a nevüket és mondogatta, akart nekik vizet vinni, és egyebek.

Attila nagyon unatkozott, a lányok kicsik, és igazából a játékfelhozatal sem ínyére való. Az egyetlen autót ráadásul Ákos kisajátította, viszont nagyon tetszettek neki az akváriumban a halak. :) Azt nézegette nagyon sokáig apával. :)






















Készült közös kép az unokákról papának. 


Egy kis beszélgetés után mentünk is, mert munkás emberek jöttek hozzájuk őket is meglepve húsvétkor...

Mi még le- és kitakarítottuk az autónkat, és indultunk is utána haza, hogy még sötétedés előtt haza érjünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése