2011. szeptember 5., hétfő

Tűzijáték

Augusztus 20-án kimentünk a rendezvényekre, és bár a repülő bemutatóról lekéstünk :(, jól sikerült nap lett.
Végül Csabival és egy barátnőjével találkoztunk a várnál, onnan átmentünk a Kossuth térre, ahol egy koncert volt. Onnan meg elindultunk a rakpartra, tűzijátékot nézni.

Persze végig aggódtam, hogy lesz ha menekülni kell, de szerencsére olyan részen voltunk, ahol kevés ember volt. Ákost mei taiba tettem, mert tartottam tőle, hogy megijed a hangzavartól. És jól is tettem, mert végig hozzám bújva nézte. Igaz nagyon tetszett neki, mert nagyon fáradt volt, mégis csak nézte és nézte. :)


Attila meg előrébb ment, és bekéredzkedett két szép lány elé. :))) Kis drágaságom végig udvarolt a lányoknak. :D Lenyűgözte őket tudásával "A galaxis közepén egy feketelyuk van" :D, és bájával, vagányságával (szotyizott). :)) A lányok meg nem tudták hogy iruljanak, piruljanak.  :D
Remélem, hogy azért 10 év múlva kicsit visszavesz az udvarlásból, és kicsit fiatalabb lányokat néz ki magának. :D De minden esetre nagyfiú már, és érdeklik őt a szép lányok. :))) Így egy újabb dolog van a mindennapok középpontjában. Ki lesz a feleségem anya? És hasonló kérdésekkel bombáz az én 6 éves fiacskám. :D

Képek nem készültek, csak nagyon kevéske, hiszen természetesen itthon maradt a memóriakártyám. :D

Másnap apával elmentünk a Mesterségek ünnepére, bár legközelebb apát itthon hagyjuk . ;) De gyorsan azt is végig jártuk utolsó nap. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése