2011. április 23., szombat

Attila 6 éves

Attika és Papa
Attila születésnapját előre hoztuk, hogy hétvégén együtt tudjuk ünnepelni apa és a papa névnapjával. Két tortát sütöttem. Egy oroszkrémet a névnaposoknak és egy Chowder tortát Attikának. Mikor recepteket kerestem, meglátta, és akkor kérte, hogy neki is süssek ilyet. Ez egy rigójancsi torta lett, mert a gesztenyéért sincs oda a fiam igazán ( az eredeti recept szerint az lenne). Gondoltam egy csokisabbat megeszik, de nem jól gondoltam. A sütik, így a torták sem tartoznak Attila kedvencei közé. Tetszik neki, nagyon örül, de enni már nem eszi meg.
Gyertya elfújás

Végül hatalmas volt a boldogság, pedig nem sikerült a legszebbre, mégis neki tetszett, ezért szeretek sütni. Ajándékba, meg a furcsa dolgok boltjából kért valamit. Hát mit ne mondjak, ott is megkérik az árát mindennek... De végül egy ujjdob mellett döntöttem. És szerencsére hatalmas volt az öröm, amikor kibontotta.
Ákos már az elején elaludt
Apa is onnan kapott ajándékba egy jégpohár készítőt és egy sörnyitó gyűrűt a nadrág mellé. A gyűrű tetszett neki a legjobban. :D Meg megkapott egy játékot a gépére, amire nagyon fájt a foga. Féltem is, hogy kétszer lesz meg. De egy kis hadicsellel (egy barátját bíztam meg, hogy lebeszélje a megvételéről) sikerült elérni, hogy ne vegye meg elővételben.

Vasárnap ünnepeltünk. Én már pénteken a tortákat készítettem, és így sikerült elérni, hogy ne legyen kapkodás szombaton és vasárnap. :) Az egyetlen bajom a vendégvárással, hogy a főzés-takarításban annyira elfáradok, hogy mire ide érnek, már zombi üzemmódban működök. De most annyira jó volt, hogy el sem hiszem. Itt volt a dédi is, Nagyi, és úgy érzem egy egészen jó nap volt így együtt, bár későn érkeztek. Volt legalább időm elkészülni mindennel. Egyetlen gond az volt, hogy Ákos nem aludt el időben, és nem is aludta ki magát, így kicsit nyűgi volt, de ő is jól érezte magát. Az asztalnál sikerült elaludnia, mert csak ott ült nyugton. :D

Ez után következett az ajándékok közelebbről való megvizsgálása. Attila papával összerakta a Legokat. Nagyon örült, mert sok játékot kapott, még egy helikoptert is. Ákosnak meg kellett elégednie az ujjdob kipróbálásával. Neki is nagyon megtetszett, és azóta is gyakran kéri. Már egész profin kezeli.
Attila meg minden egyes legot azóta is fent tart magasan a polcokon, hogy Ákos nehogy elérje. És nagyon helyesen, hiszen igen kicsi darabkái vannak.
Pár kép még a napról.

Attila felvágja a tortát


Gáborok torta vágása (mint az esküvőn:D)

Szerelés

Ákos benéz

Ákos tortás :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése