2012. május 12., szombat

Fórumtalálkozó

Mivel apa lebetegedett, kedden itthon volt mandulagyuszival, így Attilát itthon hagyhattam. Attila amúgy sem szeretett volna jönni, de Ákossal elmentem a fórumtalálkozónkra. Szokás szerint a Sugár játszóházban voltunk. Jól éreztük magunkat. Ákos is a korabeli gyerekekkel. Bár ő még mindig nem nagyon játszott együtt senkivel, inkább csak mellettük, de látszott rajta, hogy jól érezi magát, és azért kommunikált a többi gyerekkel. :)






Egész jól el tudtunk beszélgetni a lányokkal. Utána meg szokás szerint átmentünk az Ikeába enni. :) Sajnos sok kép nem készült, mert egyrészt a fények nem az igaziak, másrészt a gépem lemerült. :( Most is babakocsi nélkül mentünk. És megint nagyon jól bírta az én kicsi fiam. Még haza felé sem aludt el, pedig igen későn értünk haza, 9 után valamivel, szóval nagyon büszke vagyok rá. 

Attilának közben nagyon hiányoztam, rossz érzése támadt, és sírva kérte apát, hogy hívjon fel, hogy hol vagyunk. <3 Szegénykém, úgy sajnáltam, de amikor beszéltünk már nyugodt volt, és boldog. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése