2012. május 24., csütörtök

Mai nap

Ma reggel én vittem Attilát Ákossal oviba. :) Visszafelé Ákos egy csodálatos produkciót mutatott be. Felgyorsított, majd mondta, hogy "Nézd anyaaaaa, fékezek!" Erre felemelte mindkét lábát és úgy egyensúlyozott két keréken. :O :))) Többször is bemutatta, hogy ennyire ügyes. Egyetlen dolog, amiben bízom, hogy azért nem nagyon fog gyorsan közlekedni, főleg azért, mert mostanában már két lábbal hajtja a biciklit, mintha háromkerekű motoron ülne. :)



Dél után Attiláért mentünk az óvodába. És ki volt rakva egy kis könyvbe fűzve a gyerekek rajzai. Arról szólt most, hogy milyen volt anya pocakjában lenni. Majdnem elolvadtam, mikor Attila szavait olvastam. :) Nem gondoltam volna, hogy emlékszik bármire is ebből az időből, de elolvastam az összes beszámolót, és a legtöbben meséltek erről az időszakról. Annyira jó volt ezeket olvasni. :)



Fényképezni sajnos csak telefonnal tudtam mindkét eseményt. Így elég rossz minőségűek a képek. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése