2012. május 12., szombat

Gyerekek nélkül

Szerdán fogorvoshoz kellett mennem. Nagy tanakodás volt, hogy is legyen. Apa már jobban volt, de nem igen volt kedve jönni, Attila nem akart jönni, meg is értem. Egyedül viszont Ákossal elmenni nem mertem, mert ha sírni kezd, míg a székben vagyok, az egyikünknek sem jó. Végül kitaláltam, hogy itthon marad mindenki, én megyek.

Volt egy kis aggodalom bennem, de tudtam, hogy jó kezekben vannak, meg Ákos Attilával jól elvan, ez ugye a koncert alatt kiderült. :) Így hát elmentem. Egy óra volt míg sorra kerültem, és egy órát töltöttem székben. Apa meg két óra alatt megetette, megfürdette őket, játszott velük. Nagyon jól elvoltak. :)) Én hihetetlenül örültem neki. Mondtam is apának, hogy többször is szervezünk ilyet. :)

Nagyon jó volt ám, hogy apa most itthon volt a héten. Ákos nélkül tudtam menni Attiláért, és neki is jó volt, hiszen így ki tudta aludni mindig magát délelőtt, és nem kellett ébresztenem. Persze ébredésnél volt kis sírás, első alkalommal morcosan fogadott. Meg volt sértődve, hogy itt hagytam. Második napon viszont már visszaértem, mire felébredt, és elmeséltük, hogy apa vigyázott rá, míg nem voltam itthon.  :) Szerdán már nem volt gond ezzel.

Persze mikor haza értem, akkor mondta, hogy kerestem anyát az ajtónál. :) <3 Apától kérdezte, hogy hol vagyok, de nem volt gond, tudta, hogy fogorvosnál vagyok, és nyugodt volt. :)
Nekem kicsit félelmetes volt egyedül utazni, de mikor apa mesélte, hogy miket csináltak, nyugodt voltam, és nagyon boldog, hogy ilyen ügyesen megoldott mindent. :)) <3 Szerintem neki is jót tett ez, ő is jó kedvű volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése