2012. május 12., szombat

Majális

Szerencsére apáék május elsején itt koncerteztek a Hajógyári szigeten. :) Most nem csak Jancsika és Árpi, de Csiga is eljött, és hozta a barátnőjét is. Így szuper volt, hogy nem csak én voltam egyedül nőnemű a társaságban.


Ez a nap igazán jól sikerült. Bár nagyon nehezen készültünk el, hogy kimegyünk. Gábor nem akart kijönni korábban, aztán csak rábeszéltem, hogy jöjjön. :) Kint voltak már nagyon rég Katáék is. Ott találkoztunk velük, beszélgettünk. Árpiék is befutottak. Mama is velünk jött, és látván, hogy milyen jól eljátszik Attila meg Ákos gondoltam, megszökök egy kicsit, és bulizok a többiekkel a koncerten, amíg Kata és anya a gyerekekre vigyáznak. Kata alig várta a lehetőséget szerintem. :D




Rég éreztem ilyen jól magam, bár folyton azon kattogott az agyam, mit csinálnak fiaim, ezért úgy a közepénél visszamentem megnézni őket. Épp bicikliztek nagy boldogan. Megtudtam, hogy Ákos elesett, de megvigasztalódott elég gyorsan. Hát erre azért kíváncsi lennék, mennyire gyorsan, de a lényeg, hogy meg lehetett vigasztalni. :)  A koncert végére megint visszamentem, Ákos tudomásul vette, hogy wc-n vagyok, ki is hirdette fennhangon. :D









A koncert után meg beszélgettünk a klántagokkal, és mindenkivel. Igen jól éreztük magunkat, és a lényeg, hogy a gyerekek is. Attila azért a végére elfáradt rendesen, de itthon nem igazán akart elaludni gyorsabban. :D Na persze amikor végre vízszintesbe került, már nem kellett nagyon altatni egyik fiamat sem. :D Alvás előtt a kimaradhatatlan zuhanyozással kezdtük, mindenki előbb lefürdött, és csak az után mehetett beljebb a lakásba, hihetetlen porosak, koszosak voltunk. :) De egy szép napot zártunk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése