2010. október 15., péntek

Egy éves fórumtalálkozó

Október 1-jére szerveztük a fórumtalálkozót is. Elvileg ez nagyobb lett volna, mint az előző. Mégiscsak most volt egy éve, hogy naponta izgultunk egymásért. Vártuk, ki mikor kerül sorra. És nagyon izgultunk minden egyes fórumos társunkért.

 

De sajnos sokan megfázással küzködtek, és sok embernek más játszott közre. Így nem voltunk olyan sokan. :( De örültem, hogy pár újabb fórumtársammal találkozhattam ismét. Fruzzsit még egyszer sem láttuk, és Szenvedélyék meg Teknőciék is eljöttek. Kabócáék is lebetegedtek, de egy közös kép erejéig azért beugrottak a játszóházba. :)

A találkozó nagoyn jó volt, csak rövid. :( Pedig két óránk volt.

Attila rögtön a focipályát támadta meg, na és nagyon örült az új járgányoknak. Na és beleszeretett az ikerbabakocsiba. Olyan édesen etette ő is a babáit, és tologatta őket. :) Ákos meg akkor aludt el, amikor befordultunk a játszóházhoz vezető folyosóra. :D Így ő a két órából majd egy órát átaludt. :) Na jó felet. :) Aztán még ebédeltünk is. Kis akaratos manóm nagy hisztit lerendezett amíg etettem. Nem tudtam, hogy mi lehet, végül arra jutottam, hogy valószínűleg az előke nem tetszett neki.

Ákos jól eljátszott a többi baba mellett. Igazából nem hatja meg más babák társasága még. Vagy inkább azt mondanám, hogy nagyon ritkán. :) A hintázás nagyon tetszett neki. Beraktam a sok labda közé, gondoltam milyen jó móka. De amikor elfektettem benne, annyira nem tetszett neki, az viszont már sokkal inkább, hogy mászhatott benne, pedig nem könnyű haladni. :D
Attila meg mindenfelé kalandozott. Néha a többi babát szórakoztatta, néha Ákost. :)
A nap fénypontja Vanda volt, ahogy a babákat megugráltatta a trambulinon. Illetve ő ugrált a gyerkőcök meg nagyon élvezték, hogy pattognak. :D

A találkozó végén kisorsoltuk, ki kinek a képeslapját kapja. Én Szenvedélytől kaptam egy nagyon szép virágos képeslapot. Az első képen a balfelső sarokban lévő narancssárga virágosat.
És én Dbmonak adtam, aki azt hitte, hogy bolti képeslapot kapott. Haza érve aztán észrevette, hogy ez sk. :) A külön lefényképezett képeslap volt az én művem. De szerintem mindegyik képeslap gyönyörű volt.
Még Sencikének is küldök képeslapot. Remélem, neki is tetszeni fog.

 

A találkozó után az Ikeában "ebédeltünk" Erikával és Minával. Aztán haza rohantunk. Egy kép a babakocsis Ikeázókról, meg a csoportkép le ne maradjon. :)

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése