2010. október 12., kedd

Nagyszülőknél

Sopron után a nagyszülőket jártuk.

 

 

Voltunk Hernádon. Attila nagyon élvezte az udvart, hogy rohangálhatott, Maszattal játszhatott. És Ákos is kipróbálhatta, milyen fűben mászni. Egész messzire el akart menni, de nem engedtem, mert tele van bogánccsak, és sajnos nem lehet tudni, hogy hol és mikor tenyerel bele egy tüskébe. :( De így is nagyon élvezte. Először csikis volt neki a fű, de utána megbarátkozott vele. :)

És Attila egész végig lepkéket vadászott, de ugye nem egyszerű lepkét fogni, erre mielőtt jöttünk volna haza tata talált egyet az autójában. Amit megfogtunk, és dobozban haza is hoztuk. Sajnos nem élt sokáig, mert a szunyogriasztónk kinyírta, de Attila nagyon örült neki, hogy van egy újabb állatkája. :)

 

A következő hétvégén meg Katát és papát látogattuk meg.

 

 

Ákos rögötn meg is kóstolta a paradicsomot, amit a zöldséges polcon talált. :D

Aztán megtaláltuk a baracskai játszóteret is. Nagyon szuper, de ennek is az a baja, mint a legtöbb játszótérnek, hogy alig van árnyék. Illetve itt volt árnyék, de csak a padoknál, a játékok egyike sincs védve a tűző naptól. Ezért pl bele sem mertem rakni Ákost a babahintába, mert az a műanyag hinta van, ami dél körül már rentesen izzot. A tükörtojás minden esetre megsült volna rajta... De ez a nagy pókhálós hinta nagyon jó. Ilyen van a szigeten lévő játszótéren is itt a közelben. Szerintem nagyon jó találmány. :)

 

 

Amíg lent voltunk Attila többnyire megint az udvaron volt. Pancsiztak is a papával, aminek az lett a vége, hogy remegve jött ki a vízből úgy átfagyott szegénykém. És lövöldöztek, meg megtanult távirányítós repcsit vezetni. Na jó csak számítógépen szimulátoron, de egyre jobban megy már neki! Olyan büszke vagyok rá. Nagyon ügyes. Én meg Ákossal nemezeltem sétálgattam. :)

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése