2012. január 2., hétfő

Karácsony

A karácsony nagyon gyorsan eljött.
Én már rég elkezdtem a takarítást, de egyszerűen nem haladtam vele. :( Viszont a karácsony előtti pár hét nagyon tevékenyre sikeredett. :) A karácsonyi takarítás mellé még bejött pár elintézni való is. Ez felpörgette a hétköznapokat.

Idén karácsonykor is mi együtt vettük a fát. Majd kiraktuk az erkélyre. És éjjel az angyalka feldíszítette, míg a gyerekek aludtak. Természetesen az ajándékokat reggel a fa alatt találták.

Igazából tudom, hogy vacsora közben jön meg az angyalka. De nem szerettem volna, hogy Ákos kimaradjon a karácsonyfa okozta meglepetésből.

Attila mindig nagyon örült neki. És mivel vacsorázni meg fát díszíteni titokban, na meg ajándékokat becsempészni nem tudok (Arról nem is beszélve, hogy fizikai képtelenség lett volna  a gyerekek tudta nélkül ezt kivitelezni.), hozzánk éjjel jött az angyalka és a Jézuska. :)
Majd, mikor már mindketten nagyobbak lesznek, és részt tudnak venni a díszítésben, közösen fogjuk fényes pompába varázsolni a fát. Arra még rengeteg lehetőségünk lesz.

Tehát elaludtak a gyerekek, én meg gyorsan díszítettem, és csempésztem ajándékokat. Olyan fenyőillat volt ahogy bekerült a fa, hogy féltem, lebukok közben. :D
Reggel elég korán ébredtek a gyerekek. Ahhoz képest meg nagyon korán, hogy milyen későn aludtak el... Ákos elszaladt a fa mellett. Attila viszont nagyon megörült neki. Még ugrált is örömében.
Az ajándékbontás is hatalmas öröm volt számukra. :) Az ajándékok meg pláne. :D
Attila Transformers kezet kért. Hát persze megint egy olyan dolog, amit lehetetlenség szinte beszerezni.
Végül csak sikerült egy darabot apának találnia. :)

Másik kívánsága egy átlátszó tárú fegyver volt. Azt is sikerült beszerezni. Meg meglepibe kapott egy rollert, amit már nagyon rég szeretett volna. Hiszen a háromkerekűjét már rég kinőtte.

Ákos egy futóbringát kapott. Az volt a legbiztosabb ajándék. Csak én marha nem találtam meg azt az oldalt, ahonnan venni szerettem volna. :(  Végül egy Chicco bringát kapott, ami nem fa, és kicsit nagy is, de tovább lesz jó. Ő is két fegyvert kapott, ugyanolyat, mint Attila, hogy ne legyen veszekedés. És kirakót meg filctollat, meg zsírkrétát. :))
Nagyon örült a ceruzáknak is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése