2012. január 2., hétfő

Szilveszter

És elérkeztünk az év végéhez is. :)

Szilveszterre a tavalyi brigád volt hivatalos, és Gabiék a két kicsi lánnyal. Kicsit aggódtam, hogy mi lesz a sok gyerekkel. Hogy fogjuk bírni, és reméltem, hogy mindenki jól érzi majd magát.
Hát remélem, hogy mindenkinek sikerült, és senki sem unatkozott. Leginkább tv-t illetve filmeket néztünk a tv-ben, vicces videókat, meg vicces filmeket. :)
Sajnos Viper és Snake nem tudott eljönni. Azért sajnáltam, mert nagyon számítottam rájuk. : ( De remélem, hogy idén már ők is itt lesznek majd velünk. :)
De végül nélkülük is jó volt a buli. :D :PPPP

A gyerekek leginkább a szilveszteri kellékekkel és a lufikkal játszottak. Hol egymást ütötték vele, hol azzal az ölükben néztek tv-t, hogy egy kis nyugi legyen. :D Ettünk és ittunk. Tűzijátékoztunk, meg néztünk is párat.
Kicsit beszélgettünk, és nagyon gyorsan elrepült az idő. Még kenyeret is sütöttem közben. Én tényleg nem tudom, hogy hogy telt el olyan gyorsan. Bár az tény, hogy nagyon fáradt voltam már 1-2 között. 2-kor végül csak feladtam. Mert nem bírtam már tovább fenn lenni. :D
Apa még 7-ig fent volt, és nézték a filmeket a fiúkkal. :)






Íme a képek, hogy meséljenek az estéről:

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése