2010. január 2., szombat

Harmadik hónap

A harmadik hónap hozta az igazi gondokat. Ekkor Ákos már nem igen hízott, egy mérleget is beszereztem, karácsonykor jött meg, hogy mérjem, mennyit eszik, és világossá vált, hogy változtatni kell valamit. Kaki még mindig nem volt, négy naponta csak szélcsővel jött ki, de ha szélcsővel nem kakiltattam meg, akkor másnap szenvedett nagyon, és akkor még szélcsővezni is csak ordítás közben lehetett.

Viszont szopizni is kevesett szopizott, így éjjel rááltunk a szopizásra, hogy legyen több tejem, mert sajnos az is egyre kevesebb lett. :( Nagyon aggódtam. Minden féle szert megvettem, hogy több tejem legyen, és erőltettem az ivást, pihenést, büfizés után visszatettem Ákost cicire. Most ott tartunk, hogy már többet eszik, de még mindig figyelnem kell, mert sokszor kényelmesebb lerakni egy kis szopi után, de ő meg nem kér gyakrabban, csak 3 óránként. Cumit kevesebbet használunk, hogy ha megébred, akkor kérje a cicit. Így tejem is egyre több kezd lenni. Ákos most már 5350 g, december 22-én még csak 5200 g volt. :(

Egy hét múlva már 5290 g volt, ami szuper, hiszen ugye karácsony közben, meg szilveszterre készülődés, azért annyira nagyon nem tudtam oda figyelni, hogy elég gyakran szopizzon, de hízott. Én elégedett vagyok ezzel a 90 g-mal, és tovább folytatjuk, a gyakori szopikat, hogy hízzon. Hátha a kaki gond is megoldódik majd.

A 3. hónapban már a Normaflore meghozta a kakit, egyszer-kétszer kakilt magától is, ilyenkor mindig nagy öröm volt, de most még küzdünk ezzel is.

Viszont sokat fejlődött, már lehet vele "beszélgetni" vissza hőget, és nagy öröm volt, amikor először megszólított. Feküdt az ölembe, már szopizott, és egyzsercsak elkezdett hőzni, közben mosolygott rám, és nézett nagy szemekkel. Én nagyon boldog voltam. Azóta minden nap "beszélünk".

Kapott egy hintát Adamo utánzatot, nappal abban alszik. Este még mindig nagyon jól alszik, ha nem ébreszteném, akkor nem kelne fel reggelig. A pancsi szokások viszont megváltoztak, végre élvezi a fürdést is. Csapkod a kezével rugdos a lábával, vigyorog és visongat. :) Sajnos erről még kép nincs, de majd lesz.

Pár kép a harmadik hónapról, a többi az albumok között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése