2010. január 2., szombat

Második hónap

A második hónap meghozta a gondokat. Sajnos az éjszakai szopizások kimaradása miatt egyre kevesebb tejcsim lett. Észre nem vettem semmit. A cuminak köszönhetően Ákos 3 óránként evett továbbra is, csak egyre kevesebbet. Még nem vettünk észre semmi különöset. De éjjel 8-9 órákat aludt, hízni hízott, bár a hónap vége felé már kevesebbet. De így is 5000 g volt két hónaposan, ami nagyon jó, hiszen még 3 kiló sem volt mikor megszületett.

Megkapta az első oltást is. Megint majd megszakadt a szívem, de ő elég jól bírta. Elkezdett fájni a pocink is, és szopik közben ordítás jött be a prgramba. Sajnos nem tudjuk, mi lehetett a gond. Kapta az Infacolt, Espumisant, Gripe Watert, de igazán semmi sem használt, a Gripe Watert viszont nagyon szerette. Elkezdtem teáztatni, mert a kakilással is gondok adódtak. Nem kakilt már. Vettem szélcsövet, a kaki a mai napig csak azzal jön ki. Bár még mindig nyugodt babának mondhattam, hiszen nem ordított, csak néha egy keveset.

De már kezdett mosolyogni. Imádja az egyik mondókát, amire rázni lehet a fenekét. :) Szereti a masszírozást, a tornázást. Fürödetni viszont csak úgy lehetett, ha úgy fogtam, mint a kórházban. Nem lehetett bele fektetni a vízbe, ha háton volt, ordított.

Pár kép a második hónapról, a többi az albumok között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése