2010. január 22., péntek

Ovi váltás, és fejlődés

Kivételesen kedden voltunk a foglalkozáson, mert a hétfőt lemondtuk még vasárnap, hogy ha sztrájkolnának, akkor nem tudunk elmenni.  Végül kedden mentünk. Attila nagyon örült, hogy mehet Judithoz. Alig várta, szinte naponta kérdezte, hogy mikor kell menni. :D

Előbb apához mentünk, leraktuk a babakocsit, aztán elvittem Attilát. Ő azt mondta, hogy ne maradjak ott vele, ő ott marad egyedül. :) Mikor mentem érte, megint nem akart haza jönni. Már fenyegettem mindennel, de csak nyafogott. Végül azért csak el tudtunk indulni. Nagyon jól teljesítette a feladatokat. Kapott házit is. Azt is csinálgatja. És szeret játszani. Minden új játékot meg kell csinálni itthon is. Már van kirakója, tik-tak bummja, és mindenféle játék. Most egeres játékot kell készítsek neki. :)

Nagyon örülök, hogy jól érzi magát ezeken a foglalkozásokon. Remélem, hogy sokat fog tanulni. A foglalkozás után megint vásárolni voltunk. Most Ákos kapott pár új játékot, hogy ne unatkozzon a babakocsiban sem.

A héten elintéztük az oviból kiiratkozást. Igen, Attilát ki kellett venni az óvodából, mert megütötték. Én biztos vagyok benne, mert erről nem szokott ő hazudni. Egy dadus követte el, megpofozták. Lehet, hogy nem erősen ütött, lehet, hogy épp egy kicsit, de az én fiamat ne üsse senki meg, főleg nem az arcán...
Ráadásul pont azt a dadust írta le, aki a párom előtt beszélt olyan módon a gyerekkel, mintha felmosórongy lenne... Ha ezt megengedi a szülők előtt, akkor mit tehet meg, amikor senki sem látja... :S

Persze váltig állította a vezető óvónő, hogy márpedig biztos, hogy Attila nem mond igazat, mert neki ilyen meg olyan rég óta vannak dadusai, és az nem is a csoport dadusa, és .... Engem nem érdekel, hogy mit állítanak, egyértelmű, hogy megütötték, és mivel nem először történt azt hiszem az a minimum, hogy másik oviba íratom a fiamat. Örülök, hogy ezen már túl vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése