2010. január 3., vasárnap

Szilveszter

A szilveszter is elég jól sikerült, bár elég rosszul indult. Reggel apum nem jött időben, csak délután ért ide, itthon semmi nem volt a vacsihoz, így elég nehéz volt készülni. Vendégeket vártunk. Aztán gyakorlatilag 5 órától 23 óráig a konyhában voltam számüzetésben. :D De megérte. Nagyon jót ettőnk 8 helyett 10-kor. XD De leglaább tovább kitartott. ;)

Ákos teljesen el volt kényeztetve, bár csak fiúk vették körül, de minden nyekkenésére volt aki szórakoztassa, hintáztassa. Annyira édesen kommunikált a fiúkkal, mosolygott mindenkire. Sajnos amíg én a konyhában voltam, addig kevés kép készült, így sok kép nem készült, de a hangulat volt a lényeg.

Éjfélkor Ákost felébresztettem a fényképezéshez, aztán visszatettem a hintájába és már durmolt is tovább. Attila is elaludt negyed órával éjfél előtt, őt is ébresztettük, mert egész nap azt a pillanatot várta, amikor már pezsgőzhetünk. Nagyon boldog volt, hogy koccinthatott. :)

Vendégeink a barátaink voltak. Robival és Csabival már hagyományosan együtt szilveszterezünk. Cstlakozott még Snake(Laci), párom és Attika játszótársa (internetes játékokon szoktak játszani). És 1 óra után még egy játszótárs csatlakozott hozzánk, DSR (Zoli). Éjfélkor megnéztük a tűzijátékokat. Nagyon jó volt itt a 8. emeleten sokat láttunk. Nagyon tetszett mindenkinek. Attila hajnali 2-ig bírta az éjszakázást, aztán kidőlt. Átvittük a kicsi szobába, és akkor Ákost is betettem a bölcsőjébe, hogy nyugodtan aludjanak.

Reggelig tartot a buli. Utolsó vendégünk kora délután ment el. Nagyon jó volt beszélgetni velük, és mindkét fiúnk jól érezte magát nagyon. :) Még az étel is elég jól sikerült, a mákosgubát gyakorlatilag felfalták, így tényleg minden jól sikerült. :)

Képek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése