2010. január 12., kedd

Képességfelmérés

Pár napja feltűnt, hogy Attila nem igen szeret rajzolni, és sajnos nem is nagyon megy neki a rajzolás. Mivel nem sokára öt éves lesz, és már csak másfél év van az iskoláig, így kicsit aggódni kezdtem, ezért úgy gondoltam, hogy a legjobb elvinni egy ilyen felmérésre.

Az interneten jól utána néztem, rengeteg hely van, ahová el lehet vinni a gyereket, és árak is vannak szépen. A hozzánk legközelebb lévő ilyen hely nagyon drága, de találtam egyet, ami közel van Gábor munkahelyéhez, és nagyon jó árakkal dolgoznak.

Hétfőn mehettünk is. Délután egyre mentünk, egy kicsit késtünk is, de nem volt gond. Attila eleinte nem akart menni, de aztán nagyon jól érezte magát. Nagyon kedvesek voltak, és jó volt látni, hogy hogyan lehet eljátszani a gyerekkel, hogy lehet vele úgy foglalkozni, hogy azt ő is nagyon élvezze.

Kiderült, hogy nagy gond nincs, nem kell aggódni, csak még nem alakult ki nála a domináns oldal. Ez azt jelenti, hogy nagyobbik fiúnk kétkezes, és még nincs domináns oldala, ezért nem mennek neki a finommotorikus mozgások. Ezért nem tud, és nem is szeret rajzolni, fűzni. De egy kics gyakorlással nagyon jól bele fog rázódni a dolgokba. Azt tudtam még meg, hogy nagyon okos, tanulékony fiúnk van. Ha foglalkozunk vele, nagyon jól fog menni neki a suli.

Ilyen jó eredményre nem számítottam. Azért beírattam egy hónapos foglalkozásra, ártani nem ártunk vele, és Attila nagyon élvezi. Haza sem akart jönni.

Utána bementünk apa munkahelyére. Ott megnéztük, hol lehet tiktakbumm társasjátékot venni, mert abban van egy bomba, amivel játszottak, na az kellett neki, hogy otthon is játszunk vele. Közben vettem gyöngyöket is, amit fűzni tud, és Ákos is kapott meglepit. És ha már ott voltunk a C&A közelében, betértünk, és Ákos és Attila is kapott egy-két ruhát. Magamnak megint nem vettem semmit, de hát nem is kell. :)

Ákos nagyon jól bírta. Evett elég gyakran szerencsére mindenütt meg tudtuk oldani hogy elvonuljunk szopizni. Viszont amikor haza értünk, kicsit nyűgös volt. Nehezen aludt el, de éjjel megint jó baba volt.

Éééés reggelre megint volt termés magától a pelusban, így már nagyon boldog vagyok. Újabb képek. Ezen Ákos Attila régi rugijában van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése