2011. március 1., kedd

Betegség újra

Attila egy hét ovi után hétvégén fájlalta a hasát, aztán hétfő még oviban volt, mert azt hittem, csak próbálkozik, de ovi után már hasmenése volt. Ákos is csatlakozott, este hányt. Szegénykém először evés után egy hatalmasat. Reménykedtem benne, hogy nem a vírus, csak valamit nem nyelt le rendesen.
(Mert volt már olyan, hogy spagettit adtam neki. Nem vágtam nagyon össze, és az evés után egy órán keresztül csak tüsszögött a drágám. Mígnem kijött az orrán egy hatalmas tészta darab. Először frászt kaptam, hogy ez mi. :O Aztán már jót nevettünk az egészen. :D Azóta mindent jó apróra feldarabolok, hogy a kis haspókommal több ilyen ne történjen. :)) Sajnos este álmában is hányt szegénykém. Annyira fáradt, kimerült volt, hogy félig aludt, amikor lecseréltem a ruháit, mindent azonnal kimostam. Szerencsére csak a paplan és a párna lett koszos. A paplanon aludt. :)










Ez után már semmi gond nem volt. Szépen ették a Normaflore-t. Attila kapott Smectát. És semmi komoly tünet nem adódott, az étvágytalanságot leszámítva. Attila már kezdett jobban lenni, amikor Ákos belázasodott. Péntek este kezdődött. A hétvégét túléltük. Ügyeletre nem akartam menni, mert ki tudja, milyen dokival találkozom. És lázcsillapító nélkül is lement fél óra alatt 38,5 fokról a láza. Ilyet sem hallottam még. De gondoltam csak a foga szórakozik. Szombat délutántól viszont már lázcsillapítóra volt szükség, hogy levigyem a lázát. Hétfőn voltunk megint orvosnál, ő mondta, hogy ez ugynaz a vírus, csak rajta így jön ki. Hétfőn még 39,5! fokos láza volt. Aztán keddre ez is elmúlt. Egy nagyon minimális hasmenéssel társult, de nem is mondanám hasmenésnek, mert inkább hígabb volt csak a széklete. Azóta most megint semmi. Már van időpont oltásra. Így remélem, hogy nem is lesz gond, mert holnap fogja megkapni az elmaradt 15 hós oltását. Szegénykémet már most sajnálom. Remélem, hogy az nem fog sok galibát okozni, bár a fórumon a legtöbb babánál nagyon magas láz jött ki egy hét, 10 nappal az oltás után. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése