2011. március 16., szerda

Tavasz várás

Attila már két hetet is oviba járt. Nagyon vártuk már a jó időt, bár látszott, hogy közeleg a tavasz, mégsem akart eljönni. Ezért sokat játszottunk bent ovi után. Azért még játszón is voltunk.










Ákos is megkapta a 15 hónapos oltást. Szegény annyira sírt. Én azt hittem a szívem szakad meg. Bár én fogtam le, de egy asztalon ült, majd feküdt, és a doktornéni, védőnéni is fogta a kezét és a lábát. Még így is rúgott egyet. Nagyon haragos volt utána. És nagyon meg is volt ijedve. Szegénykémet nagyon sajnáltam. Szerencsére a mellékhatásokból nem volt csak egy kis nátha. Szerencsére nem lázasodott be.Viszont a nátha nagyon sokáig elhúzódott.
Persze hogy a legjobb játék a doboz. :D Nem is értem, minek van ennyi játék itthon. Hiszen valóban ezzel lehet a legjobbat játszani. A gond az, hogy Ákosnak még igen balesetveszélyes, bár Attila is borult vele. :)

A másik kedvenc játék viszont a függöny. Ezt Attila is ugyanígy játszotta ekkor korában. Imádta nagyon ő is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése