2011. március 16., szerda

Utánozás

Ákos rengeteget tanul Attilától. A fegyverekkel való játékot is tőle tanulta. De amit Attila elkezd, azt neki is ki kell próbálnia. Így történt, hogy a napokban együtt doboltak. :)




Szerencsére egyre többször játszanak együtt is. Nem csak egymás játékait szednék el. :D És persze azt is meg kell tanulni, hogyan pakolják el a játékokat. Egyik nap építőkockákkal játszottak. Én meg csak arra lettem figyelmes, hogy hatalmas a csönd. Ugye ez általában nem jelent jót, de amikor megnéztem, mit is csinálhat Ákos, ez a kép fogadott. Néha azért nem csak rosszat jelent. :D Úgy 20 percet bíbelődött el a kockák ki és bepakolásával. Aztán persze végül mégis én pakoltam el a nap végén. :D


És büntetés. Attilánál sarokba ültetés a bünti, ha valami rosszat csinálna. És elég jól beválik ez a rendszer. Bár csak hosszútávon. :)
A lényeg, hogy mostanában azért nehézséget okoz az igazi büntetés, mert Ákos ilyenkor (akkor is ha ellene követett el valami rosszaságot a bátyó) mélyen együtt érző. Legtöbbször simogatja, néha csapkodja a fejét, vagy oda megy játszani. De olyan is előfordul, hogy leül mellé. Ebben az esetben meg még sírt is. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése