2011. március 1., kedd

Játék

Mivel nagyon sok minden nem történt, ezért nagyon sokat nem tudok írni. Viszont van pár beszédes képem, hogy játszanak. Egyre többször játszanak együtt, persze általában csak egymás mellett. Elkezdődött az "Ezzel én kezdtem el játszani" korszak. Ákos is egyre akaratosabb. És valóban sokszor akkor vesz észre egy-egy játékot, ha Attilánál meglátja. :S De alakul majd ez is. Szerintem minden gyerek átesik ezen a korszakon is. Attila is ugyanilyen volt. :D
Folyamatosan meg nálunk a hiszti, ráadásul Ákos most már mesterfokon gyakorolja. Visítva kiabál, eltorzult fejjel, ha valami nem úgy történik, ahogy azt ő szeretné. Azt hiszem, most kell nagyon következetesnek lenni. Amilyen nyugodt baba volt, nem gondoltam volna, hogy ilyen akarat bujkál benne. :D És mindent Attila után akar csinálni. Nagyon sokat tanul tőle. Remélem, beszéd terén is minél gyorsabban tanul majd, mert az még nem nagyon megy. :) És akkor jöjjenek mesélő képek.
Cumikirály

Nem adom!

Dobolnak :)

Ákos Attila pulóverében

Attila biciklis felszerelésben



Így szokott elaludni



Elpakol


Végeztem


Attila büntiben, Ákos meg együtt érez :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése