2011. március 16., szerda

Cirkusz


A hét elején eldöntöttem, hogy pénteken cirkuszba kéne menni, legalábbis 13-ig, mert addig volt műsoron a Nosztalgia cirkusz előadás, amit meg szerettem volna nézni a gyerekekkel. Az oviban láttam egy plakáton, hogy épp mi megy a cirkuszban. :)
Sajnos mivel apának most hosszú hétvégén koncertsorozata volt. Ráadásul most játszottak Olaszországban is, így ő nem jöhetett velünk. De szóltam a keresztapának, aki szabin volt, és hívtam barátnőmet, Diát is. Lefoglaltam, és megvettem a jegyeket. A honlapon nem találtam olyan foglalási lehetőséget, ahol nem kellett kifizetni a jegyeket. Sajnos igazán jó helyet nem is találtam már. Elég későnek bizonyult a foglalás.

Viszont csütörtökön Attila estére rosszul érezte magát, belázasodott. És éjjel hányt is. Reggel elmentünk dokihoz. Ő mondta, hogy mandulagyulladás. Nem a saját dokinknál voltunk, mert az internetről néztük meg, hogy rendel a doktornő, és ott fordítva volt feltüntetve... :S De úgy sem tudtam volna délután visszamenni a cirkusz miatt, így megvizsgálta a másik orvos.
Írt fel neki antibiotikumot. Közben a lázát próbáltam lenyomni. Nagyon magasra nem ment fel, de Attila nagyon rosszul érezte magát, fájt a torka, és étvágya nem is volt. Bár nem is csoda... Délutánra azért eléggé összeszedte magát.

Elmentünk a cirkuszba, nagyon jól érezte magát, nagyon tetszett neki az előadás. Viszont a végére megint kezdett rosszabbul lenni, de azért sikerült egy gyors vacsi után haza jönnünk bkv-val. :) Nagyon hősiesen viselkedett, és nagyon jól is érezte magát. Viszont miután haza értünk mindkét gyerek gyorsan kidőlt.




Ákos egész nap nem aludt. Igaz később keltünk, de így is dél-egy körül már aludnia kellett volna. Ehhez képest még 3-kor is fent volt. :) Az elején még tartottam attól, hogy baj lesz, mert leülni nem akart. Viszont amint lekapcsolták a fényeket az ölembe vettem, és nagyon szépen ült. Közben pattogatott kukoricát majszolt és közben az elefántos műsoron elaludt. Végig aludta a szünetet, aztán az előadás vége felé felébredt, és ő is ámulva nézte a lovasok műsorát. :)
Egyszóval leszámítva, hogy Attila rosszul volt, nagyon jól sikerült nap volt. Nagyon élvezte mindkét fiú a cirkuszt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése