2011. március 16., szerda

Névnap

A február nem csak rövid hónap, de két névnapunk is van a hónapban. Ráadásul egymást követő két nap. 26-án nekem van névnapom. 27-én meg Ákos ünnepel. Így tortasütés volt a program, egy csupa csoki tortát választottam. Receptje a konyhai blogomban.

A lényeg, hogy Ákosnak nagyon ízlett a torta. Csak úgy leste, hogy ki mikor eszik, honnan tud még csenni egy kicsit. :D Attilától is sikerült lopnia. Bár akkor még Attila nem bánta, de később kiderült, hogy ez a torta még neki is ízlett. :)


Ákos kapott egy kormány szimulátort névnapjára Katától és Papától. Meg egy brüm-brüm kisautós pályát. Olyasmi, mint a golyótorony, csak itt autó gurul le rajta, és zenél, brümmög közben.  :) Nagyon jó kis játék. Mindkettő nagyon tetszett mindkét gyerkőcnek. :D


Én meg könyveket kaptam apától. :) Csupa gyöngyös könyv, van mit tanulnom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése