2011. március 16., szerda

Skarlát ismét

Szombaton kipihenten ébredtünk mindannyian. Attila még mindig nem érezte magát nagyon jól. Meleg is volt. Viszont ahogy kinyitotta a száját, hogy beadjam a lázcsillapítót neki, megláttam a nyelvét. Fehér volt a lepedéktől. Azonnal fogmosást rendeltem el. Ahogy letisztult a nyelve, egyértelműen megjelent a jellegzetes skarlátos nyelv. Azonnal rohantunk az ügyeletre. Ahol mondta a doktornő, hogy valóban skarlátos, és a gyógyszer, amit kapott nagyon jó rá. Huh! Bevásároltunk, és haza jöttünk. :)

Most nem fényképeztem le a nyelvét, illetve le volt merülve a gép, egy képet tudtam csinálni, de az elég homályos. Ha valakit érdekel, az előző képet visszakeresheti. 2009-ben volt valamikor skarlátos. Kiütések most sem nagyon voltak a testén. Nem az a vörös. Több apró, láthatatlan pötty volt a bőrén, de az akár a szárazságtól is lehetett. A nyelvét viszont fotózom szerintem ismét.

Miután haza értünk a dokitól még egy kicsit rosszul érezte magát, de pár óra múlva már úgy rohangált, mint akinek semmi baja sincs. Azóta is olyan. Étvágya is visszatért. Azt szoktam mondani, Attila jól van, csak skarlátos. :D De valóban így van. A gyógyszert szedni kell, de már semmi baja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése