2011. május 16., hétfő

Anyák napja (az óvodában)

 Az kimaradt, hogy természetesen az óvodában is megtartották az Anyák napját. Előtte május elsején apa segítségével felköszöntött Attila. Annyira jó érzés volt.megölelt. :)))
Bár többször is kifejezi, hogy szeret engem. Nem csak amikor kap valamit, hanem csak úgy eszébe jut, és mondja, hogy "Te vagy a legjobb anyuka a világon." bár régebben ez így hangzott " Te vagy a legjobb világ anyukája." :))).
Pénteken az oviba voltam hivatalos. Sajnos apa nagyon fáradt volt, koncertre készülve hagytam inkább pihenni, és magammal vittem Ákost is. Nagyon szép műsorral készültek. És megint külön mentek be az anyukák, így csak három anyuka és egy nagymama volt. A műsort közösen adták elő. Átadták az ajándékokat is. Egy kis befőttes üvegben sógyurmába "ültetett" száraz virágokat kaptunk. És egy kis füzetecskét.
Nagyon szép nap volt ez.

Ákos jól eljátszott, amíg senki nem közelített felé. Igazából a gyerekekkel nyitottabb. A felnőttektől tart, ami nem egy hátrány szerintem. :) Elég jól viselte, de jövőre remélem, itthon tudom már hagyni. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése