2011. május 8., vasárnap

Játszótéren - Ákos szerencsétlen napja

Kedden annyira szép idő volt, hogy ovi után nem haza, hanem játszótérre mentünk. Meleg volt, és napsütés, Ákosnak is volt homokozós cipője, így semmi nem tarthatott vissza minket. :D Gépet is bekészítettem. Egyetlen hiba akadt csak, hogy nem volt benne kártya, így összesen 5 képet készíthettem. De telefonnal azért még kattintottam párat. :D

Senki nem volt a játszótéren. Nagyon szuper volt ez így. Jól éreztük magunkat. Viszont Ákosnak elég veszélyes napja volt ez. Amíg Attilával csináltam valamit úgy kezdődött, hogy fogta a vödröt, és a saját arcába borított egy vödörnyi homokot. Egy dolog, hogy az arcába, de a szeme is tele ment vele. Rettegés napokig, nehogy valami baja legyen. Gyorsan kimostam amit tudtam ásványvízzel. :D Gyerek meg sem nyikkant. Egyetlen problémája az volt, hogy nem engedtem, hogy jobban bedörzsölje a szemébe a homokot. :D Kimostuk, aztán nyomás vissza homokozni.


Készítettem várat, hogy rombolhasson Ákos. Attila is nagy munkában volt. Gombócokat gyúrtunk, és a homokozó szélére pakoltam, hogy Ákos rombolhassa. Erre a nagy rombolásban sikerült megfejelnie a homokozó szélét, persze azt a részét, ahol jó sok homok volt, és felhorzsolódott a homloka. :( Itt már aztán volt sírás. Pedig nem volt nagy sérülés, hiszen másnapra már nem is látszott még a sebek sem nagyon.

A baleset sorozathoz még hozzá tartozik, hogy miután haza értünk, felmászott a dobozra, hogy szintizzen. Attila épp valamit mutatott nekem. Egy pillanatra elfordultam, és nagy koppanás hallatszott. :( Leesett, a hangok alapján valahogy végig csúszott, aztán mikor földre ért, hátra dőlt. Szegény nagyon megijedt. Szerencsére semmi baja nem lett. Nem vérzett a szája, a fogai megvannak, a fején sem lett púp. Szóval ezt is megúszta.
Na és azt hiszitek tanult az esetből? Nem, nem.

Tegnap már megint mászni akart a dobozra... Biztos azt gondolta, hogy most sokkal ügyesebb lesz. :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése