2011. május 16., hétfő

Bowling

Ma bowlingozni voltunk. :)

Kicsit azért féltem, hiszen Ákos még nem nagyon élvezi a játékot. :D Babakocsiban meg nem ül órákig, ha megállunk... Így biztos volt, hogy ki kell venni. Nem tudtam elképzelni, hogy mivel tudjuk majd lekötni.
Szerencsére nem volt gond, mert tetszett neki az idegen hely. A nagy golyók, amiket nem tudott megemelni (szerencsére). :)

Attila meg már rutinosan gurított Jancsikával. :) Ő nagyon jól érezte magát. És meg kell hagyni, elég ügyesek voltak. Egy ponttal meg is előzte Gábort. :D
Nekem nem igen ment. Kicsit nem éreztem rá a technikára, csak későn. De sebaj. Legközelebb ügyesebb leszek. :D

Velünk jött Snake, a keresztapa, Gabi, a keresztanya, Csenge és Jancsika. Nagyon jól éreztük magunkat. Csenge is ügyesen gurítgatott. Jó buli volt, meséljenek a képek. :)

"Melyik vagyok én?"


Csenge és Gabi

Ákos és a keresztmami :)

Snake

Ákos és a bowling golyó

A mester :))

Csüccs


Hoppá!

No comment :D

Snake és Jancsika figyelnek

Csenge Ákossal barátkozik

Attila várja a golyót
              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése