2011. május 31., kedd

Gyereknap két felvonásban

A gyereknapot többször is megünnepeltük. :D Először is azt hittük, hogy múlt héten volt. :D Ezért vasárnap moziban voltunk. Attila kíváncsi volt a Karib tenger kalózaira. Mindannyian bementünk a moziba. Ez volt Ákos második mozizása. Fáradt volt már, így gondoltam elalszik és jó lesz. Hát megint az első sorból néztem a filmet. Mert tetszik neki nagyon, de egy helyben ülni, csak babakocsiban tud... Így abban nézte és elaludt. Egyszer megpróbáltam felsunnyogni vele, de megébredt, vissza a kocsiba. :D Jó kis film volt, és észre sem vettük, hogy milyen hosszú volt. Illetve
Attila már unta, de nem is csoda, hiszen két és fél órát ült egy helyben. :D


Esste rájöttünk, hogy május utolsó vasárnapja nem most van, így van még program lehetőség. Péntekre egy egész nagy csapatos vidámparkozást terveztünk, végül csak mi és Gábor volt osztálytársa jött el. Azt mondanom sem kell, hogy Attila jól érezte magát, bár sok játékra még nem ülhetett fel.


Ákos meg sétálhatott is, így neki is tetszett. Nekem is hiszen pár játékra én is fel tudtam ülni, de apa és Feri is jól érezték magukat. Sajnos a fényképezőgép itthon maradt. :( De azért pár képet sikerült telefonnal is lőni. :D Igaz nem jó minőségűek, de a hangulatot mutatja. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése